EĞİTİMLERİMİZ.

E – Defter Geçiş Ve Süreçler


E-Devlet projelerinden olan e – defter kurum ve kuruluşları maliyet ve otomasyon açısından rahatlatıcı ve pratik çözümler üretmektedir. Belirli kriterleri aşan firmaların geçişi mecburi iken kriterleri aşmayarak ihtiyari kullanmak isteyen firmaların başvuru ve kullanım süreçleri içeren seminerleri düzenliyoruz.

1. E-Defter uygulamasının tanımı
2. E-Defter Mevzuatı
3. E-Defter de kayıt süreci
4. Uygulamada tutulacak defterler ve defterlerin tanımı
5. E-Defter için uyumlu yazılım programları
6. E-Defter uygulaması ve kapsamı nelerdir?
         a. Uygulama usul ve esasları
         b. Uyulama hangi mükellefleri ( kobileri ) kapsıyor?
         c. Kapsama dahil miyiz ?
         d. Gönüllü olarak uygulamaya geçilebilir mi?
         e. E-fatura kullanıcı olmadan E-defter kullanıcısı olunabilir mi?
         f. Kapsama dahil olma şartları, kriterleri
         g. Kapsam dışında kalan kobiler ne zaman ve nasıl kapsama dahil olabilir,
         h. Unvan ve adres değişikliklerinde yapılması gerekenler nelerdir?
         i. Uygulamanın avantajları,
7. Uygulama ne zaman başladı?
8. Başvuru esnasında ihtiyaç duyulan bilgi ve belgeler nelerdir?
         a. Başvuru formlarında doldurulması zorunlu bilgiler
         b. Yükümlülükler ve sorumluluklar nelerdir?
9. E-Defterde izin alma süreci?
         a. E-Defterin oluşturulması, kullanılması
         b. E-defter oluştururken dikkat edilmesi gereken hususlar
         c. E-Defterde Mali Mühür önemi
         d. Mali Mühür tanımı
         e. Açılış ve kapanış onayları
         f. E-Defterlerin muhafazası ve ibrazı
         g. Sorumluluk ve cezai yaptırımlar
         h. Zorunlu olduğu halde defter tutmayanların durumları
         ı. E-Defterden faydalanabilecek taraflar
10. E-Defterde berat uygulaması
         a. Berat alma süreci
         b. Zaman damgası tanımı
         c. Zaman damgasının temini

0212 908 06 60–61 Image

Aklınıza takılan bir sorunuz mu var?

Yardım etmek için buradayız. Bize bir e-posta gönderin veya bizi arayın: